PR Work: Sociální média - mýtus nebo užitečný nástroj?
Akce Praha
PR Work: Sociální média - mýtus nebo užitečný nástroj?
Vy ještě nemáte profil na Instagramu? Nepoužíváte Facebook Stories? A na Twitteru také nejste moc aktivní! Ale potřebujeme to doopravdy? Stojí všechen čas a prostředky věnované dění na sociálních médiích doopravdy za to? Kolik toho má PR profesionál o tomto typu médií vědět? A kolik času a pozornosti jim věnovat? Společně se podíváme s využitím jednotlivých médií i na konkrétní případové studie.
REGISTRACE ZDE: http://bit.ly/socialni_media
Na co se můžete během semináře těšit:
Úvod do světa sociálních médií
Jenda Perla, Marketing Manager, Dataweps
Jenda Perla se sociálním sítím věnuje od začátku jejich marketingového využití v České republice. Napsal o nich bakalářskou práci, pravidelně o nich píše a školí. Přesto je zastáncem využití sociálních médií pouze v případě, že dávají pro konkrétní firmu smysl. Během své profesní dráhy se podílel na strategii a správě profilů firem různých velikostí, od Coca-Coly či Gambrinusu po Primeros či neziskové organizace.
Případová studie Facebook profilu Běhej lesy: Sportem ku zdraví a aktivní komunitě na Facebook
Richard Valoušek, senior PR manager, RAUL!
Jen málokterý sportovec nezaznamenal Facebook profil Běhej lesy, který je součástí projektu Českého olympijského výboru Česko Sportuje! O stránku na nejoblíbenější sociální síti se stará agentura RAUL! O tom, jak se aktivně starat o stránku s více než 20 000 fanoušky se přijde podělit Richard Valoušek.
Případová studie kampaně 100 skvrn, 100 zážitků: Jak oslovit cílovou skupinu maminek na sociálních médiích
Alžběta Fridrichová, ADison
Alžběta učila lidi odvykat kouření i cvičit oční jógu, oslavila s IKEA 20 let její existence na českém trhu nebo si vymyslela Týden barev a nechala po Praze tancovat padesát barevně oblečených mimů. Před pár lety založila vlastní agenturu ADison, která se zaměřuje na integrovanou PR komunikaci a pracuje např. pro BOHEMIA SEKT, Zonky, Pivovar Litovel, Hervis, Durex a také Vanish. Právě pro Vanish v minulém roce agentura zrealizovala zajímavou kampaň se zapojením maminek a několika sociálních sítích. Na semináři představí případovou studii z kampaně „100 skvrn, 100 zážítků".
Další podrobnosti najdete na našem webu: http://bit.ly/mytus_nebo_nastroj
Cena: 1 890 Kč pro členy PR Klubu
2 140 Kč pro členy APRA a ČMS
2 390 Kč pro ostatní zájemce
Registrace skrze on-line formulář: http://bit.ly/socialni_media
Místo konání akce: Etnosvět, Legerova 40, Praha
Vstupenky: http://bit.ly/socialni_media
Datum začátku akce: 4. Dubna 2018 13:00
Datum ukončení akce: 4. Dubna 2018 17:00
Pravděpodobné souřadnice: 50.0731N 14.4307E
Případné změny si prověřte na webu akce PR Work: Sociální média - mýtus nebo užitečný nástroj?