Úloha sociálních sítí v marketingu
Akce Praha
Úloha sociálních sítí v marketingu
Úloha sociálních sítí v marketingu a budování obchodních vztahů v moderním světě - doplněno o praktické příklady a tipy pro B2B v prostředí LinkedIn.
8.11.2016 14:00 ČZU PEF, místnost EI
Prezentující:
Roman Šuk, Partner společnosti CONECTIO a LinkedIn Social Selling Strategist
Prezentující plánuje přivést jednoho dalšího hosta se zkušenostmi v roli marketingového ředitele.
Během vystoupení se dozvíte o současných změnách nákupního chování firem a zjistíte, co jsou zastaralé přístupy a jaké jsou ty nové jak v marketingu, tak v prodeji.
Poznáte tři doslova kouzla, které v komunikaci dokáží pouze sociální sítě a řekneme si o pojmech Social Selling, Employee Advocacy, Social Recognition nebo Inbound Marketing.
Hlavně se dozvíte praktické příklady z praxe v prostředí LinkedIn z firem jako je Microsoft, Oracle a tipy, které si budete moci sami hned vyzkoušet.
Budete mít možnost se ptát na věci, které Vás z oblasti sociálních médií v prostředí B2B zajímají.
Přednáška je zdarma.
Místo konání akce: Provozně ekonomická fakulta ČZU v Praze, Kamýcká 959, Praha
Datum začátku akce: 8. Listopadu 2016 14:00
Datum ukončení akce: 8. Listopadu 2016 15:30
Pravděpodobné souřadnice: 50.1309N 14.3733E
Případné změny si prověřte na webu akce Úloha sociálních sítí v marketingu



